Teac 540E i k³opoty z p³ytami CD-R

Autor: morfi33_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 17 Jan 2002 - 22:03:32 MET

Pozdrawiam

Od niedawna mam napêd CD Teac 540E (bios 3.0a, master na 2 kanale) i niestety
problemy z odczytywaniem p³ytek CD-R. Mój napêd nie chce odczytywaæ niektórych
nagranych p³yt - (zielona dioda miga i nic siê nie dzieje, napêd wogóle siê nie
rozpêdza).Te same p³yty inny napêd (no name) odczytuje bez problemu (
próbowa³em na kilku ró¿nych wszêdzie efekt pozytwny).
Nie wiem co mo¿e byæ przyczyn±, przecie¿ TEAC to b.dobry napêd.
Bardzo proszê o jakie¶ sugestie czemu tak jest i z góry dziêkuje za wszelkie
informacje.

Morfeusz

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl