Re: DVD kombo

Autor: Michał Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 19:17:09 MET

że co?
przypomne Ci stare dobre powidzenie
Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego!!!
Nagrywarki nie powinno się używać jako CDROMu i jest to prawda stara jak
świat. W takim kombo są upchane 3 technologie i jest statystycznie większa
szansa że Ci to padnie....
a pozatym to łatwiej jest przegrywać kopiując CD - CD a nie bawić sie w
kopiowanie na HDD ;-)))

> nie mówiąc juz ze te 350 i 200 to mocno naciągane !!!

no zalezy.... za 350 jest LG 8x (no chyba że on chce 24x to....).
a 200zł za normalne DVD (czyli np 8) to też spoko cena......