Re: Nagrywarka LG i firmware - Ostrzeżenie

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-pnd.com.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 17:35:18 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Bo ktoś mógł mieć problem poprawiony przez nową wersję.
>
> Jeśli nie ma się problemów z obecną wersją firmware, nie należy
> aktualizować go.
Zapewne myle pojecia... Jesli firma puszcza plyte gl, plyta chodzi ok.
Za pol roku jest update biosu dzieki ktoremu bedzie chodzic jeszcze
lepiej, obsluzy szybszego proca. I uaktulanisz ten bios, mimo tego ze
nie masz ze sprzetem najmniejszych problemow. Czy firmware choc w
zblizony sposob nie dziala tak wlasnie na sprzet? Jesli tak to nie
czuje "nie nalezy aktualizowac go".

> Ze sprzętem się zgodzę jeszcze, ale z programami zupełnie nie. Używa
> się tylko sprawdzonych programów. Nie wolno instalować każdej nowości,
> niezależnie od tego czy to aktualizacja firmware, czy też system
> operacyjny.
Przede wszystko - napewno nie "nie wolno". Jesli firma wypuszcza jakis
sprzet a pozniej jakis update wlasnie do tego sprzetu, to ponosi
odpowiedzialnosc za to co wypuszcza. Oczywiscie zmienia sie postac
rzeczy jesli sciagajac ten update producent dokladnie informuje ze za
szkody powstale w wyniku update'u nie odpowiada. Ale ja sciagajac
wlasnie nowy bios wyczytalem tylko dokladna instrukcje jak ten bios
uaktualnic. I teraz jesliby w wyniku tego dzialania zdechla plyta to
jest to moja wina? Heh.
Pzdr.
gajos