Re: biosy.... jak to jest?

Autor: Roger (roger7_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 16:49:36 MET

"Hawlik" <hawlik_at_o2.pl> wrote in message news:a2692d$o45$1_at_news.tpi.pl...
> Witam.
> sprawd tyczy sie plyty abit kt7 na stronce abita najnowszy bios to kt764.
> a na www.pc.com.pl mozna znalesc kt7 zt

to starszy bios - tez jest na stronach abita

>, kt7wz110 .....

to imho ktoras beta biosu wz

> skad one sie biora??? czy abit udostepnia gdzies swoje nie oficjalne biosy

beta biosy sa na ftp abita

> czy tez sa one napisane przez... nie wiem kogo...:)

przez abit.

mozna tez znalezc na sieci biosy abita zmodyfikowane przez uzytkownikow
bazujace na originalnych
np. zawierajacych opcje ACPI enable/disable
czy nowsza wersje biosu dla kontrolera HPT370

--
Roger