Re: dual socket

Autor: Marcin Wojtyński (frutis_at_astercity.net)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 16:55:40 MET

(http://www.motherboards.com/catalog/product_info.php?category_id=4&index_id
> =7&subcategory_id=7&products_id=318&)
> i 2x Intel Celeron 1 GHz, 128 kB cache L2, FCPGA, rdzeń Pentium III
> Coopermine, 100 MHz FSB
>
> Czy taka konfiguracja zadziała ??? prosze o pomoc

Nie zadziała , celeron II nie działa w dualu , nikomu sie nie udało go do
tego zmusic.
Ja mam BP6 +2x366_at_525 i chodzi fajnie.
Jeśli chcesz do grania to lepiej jednego duzego Athlona (chociaz np quakIII
całkeim dobrze działa nawet na tych moich starych celkach , ponad 85 fps w
time demo, ale quake to wyjątek.). Jeśli zależy Ci na ogólnej sprawności
systemu to dual działa fajnie , cięzko go "zmęczyć":)), można robic wiele
rzeczy jednocześnie i wszystko działa płynnie , szczególnie jeśli masz do
tego jakies fajne szybkie dyski np macierz SCSI :))
Jeśli używasz aplikacji które są dobrze zoptymalizowane pod dwa procki to
oczwiście warto wchodzic w dual , a jeśli ich nie używasz to można
dyskutować co lepsze , ale jak będę zmieniał kompa to też będzie to dual.:))

Pozdrawiam
Marcin