Re: ECS K7VTA3 czy ECS K7S5A ? pod Durona 1-1,2 jak z

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Thu 17 Jan 2002 - 14:36:30 MET

> Duron 1GHz nie pojdzie na tyle.

Co ty wróżka ?

był test procesorów "low-end" na jakimś polskiej stronie i Duorna 1Ghz
podkręcona na chyba 1,26Ghz max.

Ale bawiono się mnożikiem ...

Ja próbowałem na starym biosie OC i bez problem utakże poszedł na 124Mhz czyli
1240Mhz , oczywiscie niestabilnie bo nie mam mozliowści zmiany napiecia a na
prockui jest stickers :-<
Ale mysle że jakbym dał napiecie 1.85v to bez problemu by działał.

jednak starego biosu nie polecam bo nie wykorzystuje on mozliowscvi nowego
Durona.