Re: Maxtor vs Seagate

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-pnd.com.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 13:23:14 MET

momo wrote:

> mam ten sam problem;
> ale w twoim przypadku (ATA100) nie warto kupować Maxtora [jest ciut
> głoœniejszy i nie tak odporny na wstrzšsy jak Seagate] - to tylko moje
> zdanie ...
Hmmmmm... Ja teraz tez bede komus skladal kompa i chyba tez Maxtora
wezme. Apple w swoich komputerach montuje dyski wlasnie tej firmy, a
jaka jest opinia o firmie Apple... No, calkiem dobra :-) Mialem do
czynienia z 30 Maxtora - nie bylo go nic slychac, ale moze zaleta byla
i obudowa jaka ma Mac...
Pzdr.
gajos