Win98SE i GF2

Autor: amarc (amarc_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 13:21:04 MET

Witam,
w Windows 98 SE mam trochę dziwny efekt, a mianowicie przy
zamykaniu programów, okienek itp. w miejscu, gdzie było dane
okienko ekran zostaje odświeżony (tj. przywrócona zostaje tapeta
pulpitu), ale czasem w tym miejscu pojawia się kilka pixeli, które
znikają po odświeżeniu ekranu lub rysowaniu innych okien.
Nie zauważyłem zdarzeń o "niedozwolonych operacji".
Mam kartę GeForce2 MX-400 64MB, ekran 800x600x16.
Czy ktoś wie, czemu taki efekt u mnie występuje ???
Może u kogoś też tak jest - na takiej czy innej karcie ???