Re: Problem z DMA w cdromie LGx52 pod WinXP

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 13:08:00 MET

"shark" <shark69_at_interia.pl> wrote in message
> Mam problem z DMA w cdromie LG x52. Windows XP na początku ustawia DMA aby
> po jakimś czasie zmienić na PIO (czasami dopiero po kilku dniach). Ten
cdrom
> na Win 98 i Me chodził bez problemów na DMA. Czy znacie jakieś rozwiązanie
> tego problemu? Jak wymusić na XP DMA, może coś w rejestrze?

Wlasnie pod XP widac jakie cudowne napedy produkuje LG... takie numery sa na
kazdym napedzie CD tej firmy poczawszy od 40x a konczac na 52x (na szczescie
CDRW dzialaja OK). Pomaga przestawienie napedu na SLAVE, dlaczego DMA nie
dziala poprawnie na MASTER nie mam pojecia.
Gorsze jest jednak cos innego. Zamrazanie systemu przy zaczytywaniu plytki,
tu z kolei pomaga wylaczenie autopowiadamiania o wlozeniu CD co nie jest
rozwiazaniem zbyt wygodnym.
Takie numery dzieja sie tylko z LG, a sprawdzalem na wielu roznych napedach.

DW