Re: Nagrywarka LG i firmware - Ostrzeżenie

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-pnd.com.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 12:59:22 MET

Andrzej J. Turowicz wrote:

> Mają racje, teraz każdy nawet ten kto kupi golarkę do brody Samsunga
> zaraz flashuje
> Jakbyś dał 30zł, serwisowi za flashowanie, to potem musieli by Ci
> przyjać reklamacje, lub dowiedziałbyś się
> "Że wersja Flash 3.x jakaśtam nie jest zalecana"
W takim razie po co te wersje wypuszczaja? Po to pisze sie programy i
robi sprzet zeby z niego korzystac, jak mozna to usprawniac. A to co Ty
mowisz... Po roku uzytkowania koszt plyty glownej wzroslby pewnie o
120zl tylko z powodu owego serwisowego flashowania.

A jeszcze takie pytanie moze lame mam: jak wprowadza sie bios nowy to
czy NIGDZIE nie ma sladu odnosnie daty wprowadzenia tego biosu?
Pzdr.
gajos