Re: ECS K7VTA3 czy ECS K7S5A ? pod Durona 1-1,2 jak z overclockingiem ?

Autor: aRKADIUSS (jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 12:26:33 MET

Użytkownik "posazek" <posazek_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Antara" <gasper_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> stopniu

;-)))

> ECS na SIS kiebsko chodzi na asynchronicznym taktowaniu wiec z Duronami to
> tylko podkrecony na 133 procek
Ciekawe u mnie chodzi ok na asyn. 100/133 proc/pamiec. Nie narzekam A na 133
Duron 1000 mi nie ruszyl.

wiec albo wybiore Athlona 1Ghz i ECS na SIS
> albo ECS na VIA i procek Duron 1-1,2 Ghz.
> Nowe durony chyba kiebsko sie kreca i nie wiem czy chodza na magistrali
133
> wiec z tad moj dylemat.
Jak na VIA to kup Soltek SL-75KAV podobno ma niezle mozliwosci krecenia.
A zreszta po co krecic, jak i tak przy dobrej grafie moim zdaniem na dlugo
taki sprzet starczy, wymagania Ms Office czy innych shitow sie raczej
diametralnie nie zwiekszaja. Chyba ze uzywasz kompa do Grafy wtedy lepiej
wymienic proca niz go krecic.

pozdr.
aRKADIUSS