Re: Czy ktoś ma kartę Mint GF2MX-400?

Autor: gawda (gawda_at_ftv.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 12:20:13 MET

Posiadam karte, ktora wymieniles i ta mimo, ze ni pochodzi od LEADTEKA czy
innych markowych firm, to sprawuje sie bardzo dobrze. Dobre wyniki w
testach, zadnych problemow z wadliwym czy "dziwnym' dzialaniem. A dodatkowo
ma zainstalowane 64MB (choc uwazam, ze w przypadku MXa jest to calkowicie
niepotrzebne) i TV-OUT. Poprawnie pracuje u mnie pod Windowsem, Linuxem i
BeOSem. No i jest taniutka. Nawet ja polubilem, bo robi to co trzeba -
pracuje szybko, stabilnie, daje sygnal na tv i ogolnie jest ok. W
podkrecanie karty sie nie bawilem, poniewaz w zasadzie nie gram, a jak juz
to wszystko chodzi bardzo plynnie (ATHLON 1Ghz).

gawda