Re: DVD kombo

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 11:53:56 MET

"rfk" <rfk_at_pf.pl> wrote in message news:3c469e13_at_news.bsi.net.pl...
> "Sebol" <lobo_at_space.pl> wrote in message news:a24nj2$8ma$1_at_news.tpi.pl...
>
> Jesli nie masz zamiaru wypalac 10 plyt dziennie i combo potrzebne Ci jest
do
> uzytku domowego, to raczej uwazam toi za dobry wybor.

w sumie to na moj gust to odczytywanie bardziej dobija takie combo niz
nagrywanie, bo przy nagrywaniu glowica sobie spokojnie idzie wzdluz sciezki,
natomiast przy odczytywaniu cala ciezka glowica nagrywajaca-odczytujaca lata
po plytce w te i nazad.....

wiec jak to urzadzenie jest potrzebne Tobie tylko do nagrania czasem
jakiegos backupu, czasem obejrzenia jakiegos filmu, i zainstalowania czegos,
to ok, natomiast jesli np uruchamiasz jakies programy, ktore trzymaja pliki
na cd, i na nich mieszaja, to raczej nie bardzo....

i jeszcze dochodzi sprawa, ze jak nagrywasz to na ogol wkladasz czysta plyte
swiezo z foliii, etc natomiast plyty, ktore czytasz sa na gogol pokurzone, i
o ile cdkom kurz zbytnio nie przeszkadza (tzn korekcja bledow to naprawia),
to nagrywajac moze sie okazac, ze beda przeklamania......

wiec ja bym jednak doplacil te ~100zl.. (dvd 400 + cdr 400) i poswiecil
dodatkowe miejsce w obudowie i na tasmie