Re: Pomocy - uszkodziłem płytę???

Autor: Henry\(k\) (henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 10:25:20 MET

Użytkownik "Dark" <darkmartin_at_box43.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Henry(k)" <henrico_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> U mnie z ta sama plyta zawsze przy wylaczonym komputerze swieci sie dioda
On
> line na klawiaturze
> Mam taka bardzo stara (10 lat) Chicony.

Może tak ma być?

Dostałem info, że na niektórych nowych płytach tak jest.

Jeszcze wprzedwczoraj miałem BH-6 i tam gasło wszystko. Podmieniłem na BX-6
(za friko) ze względu na dzielnik PCI/CPU=1/4 dla FSB133MHz abym mógł
wstawić P3-800. No ale nie zauważyłem wtedy czy się pali dioda na
klawiaturze czy nie, bo dałem zamknij system i schowałem klawiaturę. Potem
wyłącznik na listwie i luli bo północ. Wczoraj jak przyszedłem z roboty to
się zdziwiłem. Dlatego napisałem.

Jak jeszcze ktoś potwierdzi, że ma taką płytę i tak ma być to się ucieszę że
nic jej się nie stało.
Dzięki za info.
Pozdrofka.

Henry(k)