Re: Klopoty z monitorem Samsung 757 DFX :(

Autor: Lukasz Rewerenda (ognacy-WYYYYYYYYYYYYYYYYYYYTNIJ_TO_at_kopernik.gliwice.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 09:57:15 MET

In article <7980.000003f7.3c45f3bf_at_newsgate.onet.pl>, <khn_at_wp.pl> wrote:

[piszczacy samsung w mediamarkt]

> Nie wymienia ;-(
> Monitory tej firmy tak maja, a producent dopuszcza te "nieporzadane"
> dzwieki.
> Pisk generuje trafopowielacz w przetwornicy (klania sie jakosc wykonania
> tego elementu) ;-(

Do dupy jest w ogole projekt zasilania. A swoja droga mnie samsunga
(950P+) z wspomnianego powodu w MM przyjeli z powrotem. Teraz mam 20"
i nie piszczy. A swoja droga jest kuriozalne, ze sie nie potrafia
z tym problemem uporac; juz od jakichs trzech lat te samsungi piszcza
i jest o tym powszechnie wiadomo, a Ci nadal ignoruja problem. Mam
nadzieje, ze dosiegnie ich karzaca reka rynku :-)

LR