problem z myszka :(

Autor: Marcin Witkowski (m.witkowski_at_ppwk.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 10:08:24 MET

witam
wczoraj z moja mysza zaczely sie dziac dziwne rzeczy, mianowicie jak klikam
lewy przycisk to robi sie dwuklik, co praktycznie strasznie utrudnia prace
:(
jezeli to cos pomoze to moja plyta glowna to Soltek 75-KAV, mysz to A4Tech
WWW-11 (4 przyciski + 2 rolki) podlaczona na PS/2, system to Windows 2000
Prof. PL.
jezeli to wina myszy i juz nic sie z nia nie da zrobic to jaka mysz warto
teraz kupic, tak zeby wygodnie sie jej uzywalo w pracy i w grach? :)
dawno sie tym nie interesowalem i nie wiem jakie cuda sa w sklepach :(
z gory dzieki za odpowiedz.
MW