Re: Athlon XP

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 09:58:22 MET

Użytkownik "Dzik" <piotrek204_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> ???
>
> Ja juz takich wiele widzialem, glosnosc zalezy od egzemplarza jednak
> niestety jest glosniejszy od np BOX intela :(
>
> Pozdro
>
> Piotrek

Pewnie że jest głośniejszy od Box Intela (Sanyodenki) luży sobie taki umnie
obok kompa ale przecież go nie włoże do Athlona - choć może by byłlo ok ale
mam teraz tego Titana - ma oborty 3300 - nie jest cichy ale nie jest też
głośny - to zasługa małych obrotów.
Przeglądałem stronkę titana - dzięki za adres - Krzysiek - wg producenta
wystarcza do Athlona 1800 - to chciałem wiedzieć. A na Solteku kondensatory
przeszkadzają (75kav) - to caly problem.