SB Live i rwanie mp3... + kilka innych pytan.

Autor: Michal Malanowicz (evild_at_astercity.net)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 09:16:35 MET

Ostatnio doladowalem do kompa jeszcze kilka kart, tak, ze
zmuszony bylem wsadzic karte dzwiekowa i sieciowa
na 4tym i 5tym pci, ktore dziela ze soba jedno przerwanie.
Rezultat jest tego taki, ze przy duzym obciazeniu kompa
(np: pakowanie rarem w tle) co jakis czas pliki mp3 po prostu
rwa sie. Slychac wyraznie, ze karta gubi kilka KB utworu :)
Moja plyta to Asus A7M266, 512mb ram, Athlon 1800XP,
wspomniany SB Live 1024 i 3Com 905TX, tunerTV... itp.
Wszystko dziala pod Win2k SP2.
Pytania:
- czy to wina mojego chipsetu czy karty dzwiekowej, ze
    nie radzi sobie na dzielonym przerwaniu? Jak wyjme sieciowke,
    efekt rwania nie wystepuje.
- czy SB Audigy tez ma takie problemy? I tak mam zamiar
    zmienic, bo pomuzykowac lubie.
(drivery do agp od AMD zainstalowane, Via pci latency patch
tez, 4in1 - to co jest potrzebne)
Dalej..., z innej beczki, dot. pentium 4:
- czy obecne plyty na chipsecie Intela 845DDR beda obslugiwaly
    procesory z fsb 533MHz? Jaki jest najnowszy stepping tego
    chipsetu i co on potrafi nowego w stosunku do starej wersji?