Re: G³osnik

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 01:56:27 MET

> We¼ pod uwagê, ¿e kiedy¶ kto¶ tê/podobn± dziurê wykorzysta do
rozpowszechniania
> wirusów.

O tym faktycznie nie myslalem i tu masz racje! Ale mi chodzilo o nieco inna
sprawe: moje zbulwersowanie wynikalo z samego faktu nasmiewania sie z
uzytkownikow OE, potepiania ich i okreslania "lameria". Zwroc uwage na caly
problem: czlowiek nie wiedzial co to niby ten zalacznik i slusznie oburzyl
sie, jako ze na grupy zalacznikow sie nie wysyla. Ludzie, ktorzy sie znaja
na tej sprawie zamiast normalnie wytlumaczyc co i jak PYSKUJA i sami robia
takie zalaczniki. I o to mi chodzilo: nie robi tego zeby tlumaczyc innym,
lecz zeby nabrac kogos i nazwac pozniej "lameria", majac satysfakcje, ze sie
jest "lepszym".

> Piszê po to, by u¶wiadomili sobie...

I o to chodzi...

> "Odp:" na normalne "Re:" :)
JA? Przeciez u mie normalnie wychodzi "re"
A co do FUT - dla wygody. Jestem tylko UZYTKOWNIKIEM, pracuje w windowsie,
OE, IE i pakietach biurowych i NIC WIECEJ nie potrzebuje! Potrawie zlozyc
PC, wgrac wszelkie niezbedne stery i pomoc wszystkim znajomym jak maja
problem z PC. FUT nauczylem sie robic jakis miesiac temu i moze cos
schrzanilem, ale nie wiem dokladnie co, wiec byl tylko dla mojej wlasnej
wygody. ALE doceniam twoja wiedze w PC -sam fakt ze dowiedziales sie o tym
FUT!!! - ja tego nie potrafie (bo nie potrzebuje))!