Re: Dwa dodatkowe porty COM

Autor: Grzegorz Kaszczynski (gkaszcz_at_qpolboxq.com)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 01:27:12 MET

> Wg mnie to problem jest nastepujacy (i stary jak swiat). Zarowno
> COM1+COM3 i COM2+COM4 chodza na tych samych przerwaniach. W zwiazku z
> tym mozesz uzywac w jednej chwili tylko jednego z portow 1/3 i jednego z
> portow 2/4
>
> Syfon

Ale mozna recznie poprzydzielac zasoby (jesli sa jakies wolne).
panel sterowania/system/menager urzadzen/ i wyswietli konflikty
potem /wlasciwosci/zasoby i zobaczysz na czym chodzi
potem komputer (wyswietl wg polaczen) wlasciwosci i zobaczysz co ewentualnie
masz wolne
musisz poprzydzielac dma i irq

albo wywal jakies urzadzenie na ps2
albo kup kontroler usb i cos daj przez usb (ale ten kontroler tez chce
zasoby jakies (poprawcie mnie jesli sie myle))
pozdr
gkaszcz