Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 00:41:56 MET

"toltek" <toltek_at_wp.pl> wystukał (news:a24f93$ap3$16_at_news.tpi.pl):

> ale byl to pewnie najmocniejszy zestaw na rynku ... za moja pensje
> nie kupie takiego dzisiaj ... mam 850 brutto. Zreszta mam cala mase
> cennkikow z lat okolo 1992 moge je wyciagnac!
> Pamietam, tez ze jak widzielem ceny komputerow w takim np. "Amigo"
> przy ul. Ruska, we Wroclawiu (ktos pamieta ten sklep?) to malo
> zawalu nie dostawalem.

<nostalgia mode on>
Zagladalem tam czasem, gdyz nazwa kojarzyla mi sie z Amiga. Zamowilem
kiedys kosci pamieci ZIP (pamieta ktos?), za jakies olbrzymie
pieniadze, czekalem 3 miesiace, w koncu powiedzieli, ze jednak nie
przyjda. Lepsze ceny mieli w Jureksie, ul. Pilsudskiego.

> jakos nikomu nie udalo sie zlozyc zestawu za 1400:-))))))))))))

Ani za 1200 :(
Pozdrawiam
Egghead