Re: Video -> Divx

Autor: Greg (greg_sun_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 21:17:32 MET

Użytkownik "w0lter" <wolter_at_no.spam.as.net.pl> napisał w wiadomości
> CzesC
>
> Czy film przegrany z magnetowidu przez tuner na komputer, skompresowany
> divxem i puszczony przez wyjscie tv na telewizor duzo straci na jakosci?

Jasne że straci i to bardzo, zapomnij o robieniu Divx-a z video przez
zwykłą kartę TV wychodzi taka kaszana że nie da się prawie oglądać na kompie
a co dopiero na telewizorze. Miałem sobie kupić kartę TV do zgrywania nagrań
z Video Hi8 (a przecież Video Hi8 jest lepszej jakości niż VHS) wziąłem na
próbę i nic z tego nie wyszło, to była chyba Pixel View + FM nie pamiętam
dokładnie.
Zdecydowanie odradzam zakup w w/w celu zwykłej karty lepiej kupić specjalną
do zgrywania video cena ok. 450 zł.

Pozdr
Greg