trzeci raz zepsuła mi sie k. graficzna

Autor: r (zr_at_2com.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 20:57:01 MET

Zepsuła mi sie trzeci raz karta graficzna od komputera. Pierwsza karta po
drugiej reklamacji została wymieniona na nową. Teraz i ta uległa
uszkodzeniu. Gwarancja wygasa pod koniec marca.Czy mogę ją reklamować z
tytułu rękojmi i żądać zwrotu pieniędzy od sklepu w którym nabyłem ten
sprzęt ?
Zepsuł mi się wiatraczek na tej karcie - TNT Riva Pro 32 Mb.
Jeszcze jedno. Karta którą kupiłem miała dużo wyższe wyniki i lepiej
"chodziła" niż karta którą mi potem dano w zamian za zepsutą, chociaż też
była to Riva Pro
rafał