D_SUB 15 Pinowa rozbieralna

Autor: jazzhany (jazzhany_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 20:16:48 MET

monitor ostatnio mi zaczął szwankować i ostatnio całkiem mi się
spierdolił i widze wszystko na zółto , cholera chyba chinczykiem
zostane.
Kurde wtyczka D_SUB 15 Pinowa rozbieralna jest mi POTRZEBNA
lub kabel do monitora LG 77i (co za szajs zeby kabel do monitora sie
spierdolił........ zółto widzę o o i troche na niebiesko....
Gdzie w cze_wie dobry serwis lub może ma ktoś coś takiego pod reką
Chciałbym kupić raczej samą wtyczke to sobie sam przylutuje (wtyczke
oczywiście)