Re: Jak zmienic przerwanie w Win2000

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-pnd.com.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 19:44:57 MET

eax wrote:

> heh, zawsze bawily mnie takie wstawki :))
> czyzby karta grafiki to nie sprzet do pc'ta?
Do peceta, ale bywaja czasem takie numery ze dwa rozne urzadzenia
wpiete w PCI powoduja to, ze komputer w ogole nie rusza. Natomiast
zabawa z zamiana slotow daje pozytywne wyniki. Pecet niestety troche
sux...

> a mozesz mi powiedziec, gdzie tego poszukac ?
Strony microsoftu? W koncu jakis support tam maja.

Kiedys chyba sam tego probowalem i jakos nie do konca sie udalo...

> niestety zanim zainstalowalem LiveWare'a bylo to samo :(
Sprobuj na stale przydzielic przerwanie dla slotu w biosie. Moze pomoze?
Pzdr.
gajos