abit kt7a problem z dyskami i cd...

Autor: ZYZIU (york_at_op.onet.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 19:42:11 MET

Otoz mam 2 hdd. Chcialbym zeby byly podlaczone jako master na oddzielnych
kanalach. Plyta ma ich tylko 2. Mam tez dvd i nagrywarke. Niestety tasmy nie
daja mozliwosci jakiegokolwiek podlaczenie dvd ani nagrywarki w przypadku
gdy oba dyski sa na master, poprostu sa za krotkie. Jedyna mozliwosc to
podlaczyc 1 hdd jakos master drugi slave na tym samym kanale i tak samo ze
stacjami cd. A moze sa jakies dluzsze tasmy ? Co zrobic ? Obecnie mam
odlaczone oba napedy cd :-(