Re: Radeon 7000/Radeon VE

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 14:13:03 MET

Przemek Pietrzak <elevator_at_zeus.polsl.gliwice.pl>, wypocił co następuje...
[...]
> rozumiem ze jezeli Procomp to karta jest
> na SDR`ach ?

dokladnie, a do tego magistrala pamieci 64:-(

> Posiadam karte ATI Radeon VE 32 MB DDR
> i jest ona troche wolniejsza od MX400

widzialem testy i martwi mnie ta niewielka jak mowisz roznica, bo dotyczy
ona starych gier (np.Q3) a co bedzie za pol roku?

> ale za to obraz generowany przez te
> karte jest niesamowity.

a tu sie zgodze 2D jest czadowo idelane:-) Za to 3D w 3DMark 2001 z eka mnie
porazilo - w sesnie pozytywnym - jakosc Martoxa, bodaj "bump mapping" sie to
nazywa, palce lizac.
Niestey wydajnosc mnie nie zadowala, a do tego gry oparte na DX jaka jakies
dziwne problemy. W Q3 wszystko chodzi jak najlepej za to UT i inne
niemilosiernie hacza i to tak dziwnie:-(

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
< lajkonik w swiecie pecetow <