Dwa PC przez USB

Autor: Piotr (piotr.stepczak_at_et.put.poznan.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 18:47:39 MET

Czesc grupowiczom.
    Czytam wasze rozmowy i widze, ze mam tu do czynienia z ogromnymi
zasobami umyslu ludzkiego, dlatego chcialbym skromnie prosic o pomoc w niby
trywialnym problemie. Chcialem przeprowadzic transmisje pomiedzy dwoma PC
(jeden ma W98 a drugi WME) przez lacze USB. Mam kabelek typu A-A ale nie
wiem czy powinien on posiadac przeplot czy nie. Ponadto potrzebne jest
jakies oprogramowanie - jakie i gdzie je znalesc? Za wszelkie sugestie z
gory bardzo dziekuje.
Pozdrawiam.
Piotr
piotr.stepczak_at_et.put.poznan.pl