Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 18:42:04 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wrote in

> Jakie kolory miales?
A to ma jakies znaczenie? :-) Pierwszy byl bordowy rocznik 86 :-) a drugi
czerwony rocznik 95 :-).Ten ostatni bardzo milo wspominam, zrobilem nim
55tys w 18 miesiecy i sprzedalem - zadnej awarii wszystko wymieniane wg
ksiazki napraw. W tym zaliczyl dwa drobne crash testy. Lacznie byly 3
crash testy maluchami, pierwszy tym bordowy zakonczyl sie na szrocie dla
tego samochodu (wina slepej pani skrecejacej 10m przedemna), pozostale 2
to tez nie moja wina :-) - widac takie mam szczescie, albo poprostu
jezeli robi sie 40tys rocznie po Wa-wie i okolicach to norma :-). Jednak
teraz od 99r nie mam zadnych problemow z wyhamowaniem, a jezdze szyciej
innym samochodem....

> Kaszlunowcow? :-)
niee :-)))

> Jesli chodzi o zlot p.c.p. to mozna by cos pomyslec.

Mozna by? Trzeba by...

--
Best regards
 	The EaGle