Re: Wypadek z Clear CMOS

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 18:42:08 MET

Użytkownik <dumkirk_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3778.00001bc4.3c4422a8_at_newsgate.onet.pl...
> Witam!
> Mój kumpel miał przykry wypadek z płytą główną. Kiedy zwora Clear CMOS była
> ustaniona na Clear on odpalił ją z zasilacza AT. Teraz płyta po włączeniu
> piszczy jak głupia ( najpierw 1,5 normalnego pisku a potem w nieskończoność
> krótkie), a dioda monitora podłączonego do karty miga na zielono (normalnie jak
> miga to na żółto). Płyta to Sono SY-5EHM. Posiada ona gniazda Dimm i Sdram.

Niedawno polecał niejaki Kubusss w dwóch różnych wątkach żeby po
przestawieniu zworki na clear odpalić komputer - no i tak to się kończy ...

Pomyśl o kupnie nowej płyty :(

PeJot