Re: Duron i regulacja napięcia - problem

Autor: Grzegorz (gregorio6_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 17:58:13 MET

> skoro komp działał przez rok to nie jest raczej napiecie proponuje
wyciągnąć
> i przetrzeć styki procka ramu grafiki i mocno dopchnąć, moze poprawic
> wentylator.

procesor wyjmowałem wczoraj - jest czyściutki, pamięci i grafikę z miesiąc
temu - były przecierane. O komputer dbam, więc zabrudzenie czy zaśniedzenie
nie wchodzi w grę.
Za to od nowości mam przy starcie jakiś komunikat głosowy, do którego się
już przywyczaiłem, ale nie mogę go rozszyfrować. Kiedyś go nagram i wyślę do
mądrzejszych ode mnie ;)

Grzesiek