A u mnie wszystko w porządku, mimo że mam kartę z 2 MB pamięci

Autor: psiemieniuch_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 16 Jan 2002 - 15:42:05 MET

> To jaka jest najlepsza karta graficzna do odtwarzania divx, no i oczywiscie
> niezadroga...?

Przez dłuższy czas testowałem następujące konfiguracje z szeregiem filmów w
diviksie:

Duron 800 + Riva TNT2 M64 32MB --- działa rewelacyjnie
Duron 800 + Virge DX 2 MB (tak, tak, 2 megabajty) --- działa rewelacyjnie
Celeron 366 + Vanta 16 MB --- działa rewelacyjnie
Celeron 366 + Virge DX 2 MB --- działa rewelacyjnie
Celeron 366 + Riva TNT2 M64 32MB --- działa rewelacyjnie

Wszystkie konfiguracje (w sumie są to dwa komputery) na gównianych płytach
głównych, przy czym ta z Duronem miała 128 MB pamięci, a ta z Celeronem - 64 MB.

Nie rozumiem dlaczego na tej liście pojawiają się głosy typu: "Mam Athlona 1.x
HGz, kartę graficzną x y MB i szarpią mi divixy".

Ludzie. Moje dwa komputery (powyżej opisane) to najtańsze zestawy oparte na
płytach Microstara i ECSu. Te zestawy są gorsze od tych które opisujecie, a na
których podobno zrywają Wam divixy. U mnie divixy chodzą w porządku. Domyślam
się jednak, że albo nie potraficie czegoś zainstalować (może drajwery do płyty
głównej typu najnowszy service pack "cztery w jednym"), albo kupiliście
badziewną kartę graficzną - mało znanej firmy bądź trefny egzemplarz.

Jeszcze raz powtórzę: u mnie na starej płycie, starym procesorze 366 MHz i
karcie graficznej Virge 2MB, Vanta 16 MB lub M64 32MB WSZYSTKIE DIVIXY
ODTWARZAJĄ SIĘ PŁYNNIE, BEZ ŻADNYCH PROBLEMÓW. Zaznaczam że nie jest żartem
stwierdzenie, że divixy chodzą u mnie rewelacyjnie na karcie 2MB. To prawda.

Przetestujcie swoje karty graficzne i reklamujcie u sprzedawcy. Albo
zainstalujcie porządne sterowniki.

P.Siemieniuch