Re: ftp na lokalu

Autor: Roger (roger7_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 14:38:36 MET

"Marcin Wilk" <Marcin.Wilk_at_poczta.fm> wrote in message
> Mam w lokalnej sieci podlaczonej do netu na swoim kompie utworziny server
> ftp. Gdy jednak chce polaczyc sie ze swpim kompem z netu ( z zewnatrz) to
> wypisuje mi tylko moje lokalne ip i nie chce mi sie laczyc z moim ftp.
> Wypisuje mi komunikat o tresci: "421 Unable to connect to remote server"
> Moze ktos wie co zrobic w takiej sytuacji aby lokalny server FTP byl
> widoczny na zewnatrz z internetu ???
>
> P.S Po lokalu wszystko chula

NTG
jesli probujesz sie laczyc z adresem z sieci prywatnej
(gdy w waszej sieci jest jakies NAT-owanie)
to nic dziwnego. Musisz poprosic admina/providera
o przemapowanie przychodzacych sesji ftp na wasze ip publiczne
na twoj prywatny ip w sieci lokalnej

inna sprawa to mozliwosc blokowania na firewallu
w waszej sieci przychodzacych sesji ftp na standardowe porty
dla tej uslugi (21, 20)

--
Roger