Re: SDI

Autor: kJ (boa_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 13:15:57 MET

> Mam SDI. Facet z TPSA powiedzial mi ze transfer plikow z internetu wynosi
> 0,01MBit . Powiedzial rowniez ze jest mozliwosc zwiekszenia transferu do
> 0,1Mbit. Nie wiem czy robil sobie jaja ale czy jest mozliwosc sprzetowego
> lub za pomoca ustawien otrzymania takiego transferu? Mam win2k. Dzieki za
> wsyztskie rady.

EEeeee, powaga? Takie bzdetki Ci opowiadał?
SDI ma 115kbs i więcej nie wyciśniesz, bo Ci na to sprzęt nie pozwoli. HiS
jest wpięty przez COM, a, jak wiadomo, maksymalna prędkość com'a to 115kbs.
A minimalnie to Ci przecież tego TPSA nie ogranicza, bo po co?
U mnie po założeniu jak zapuściłem KAZEĘ i DC to potem np. po 30 godzinach
pracy patrzyłem na podsumowanie i wychodziło, że transfer jest cały czas w
okolicach 10kb/s (czyli mniej więcej 115kbs. Niby 115kbs/8bit = 14.3kB, ale
dochodzą jeszcze bity startu i stopu, więc można przymrużyć oko i liczyć
115/10).
Jak się mylę, proszę o sprostowanie.

Pozdrr.,
kJ.