Re: ftp na lokalu

Autor: Blazej (domel76_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 12:52:18 MET

Użytkownik Marcin Wilk <Marcin.Wilk_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a23p83$1rc$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Mam w lokalnej sieci podlaczonej do netu na swoim kompie utworziny server
> ftp. Gdy jednak chce polaczyc sie ze swpim kompem z netu ( z zewnatrz) to
> wypisuje mi tylko moje lokalne ip i nie chce mi sie laczyc z moim ftp.
> Wypisuje mi komunikat o tresci: "421 Unable to connect to remote server"
> Moze ktos wie co zrobic w takiej sytuacji aby lokalny server FTP byl
> widoczny na zewnatrz z internetu ???
>
> P.S Po lokalu wszystko chula

Nie wiem czy dobrze zrozumialem. Jezeli serwer ftp masz na komputerze z
bezposrednim wyjsciem do netu (serwer ten komp z publicznym IP) to powinno
wszystko dzialac. A jezeli ftp stoi na lokalnym kompie to musisz zrobic
przemapowanie portow.

--
Blazej
domel76_at_poczta.onet.pl