Re: tani duzy dysk

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 16 Jan 2002 - 11:27:58 MET

> Hi,

   Raczej U6 bym Ci odradzał, nie jest cichy i wydajny dysk, no chyba,
   że ma to być drugi dysk. Oczywiście, nie jest zły, ale na szczęście
   są inne marki i można wybrać. Poleciłbym Ci właśnie Maxtora z serii
   D540X (tańszy, około 419zł) lub droższego D740X (około 470zł). Ten
   drugi porównywalny do Barracudy IV, ale się tak nie grzeje. Do Maxtora
   D740 mała uwaga, ponoć są dwa rodzaje: na łożysku hydrodynamicznym i
   łożysku kulkowym (6L04OL2 i 6L040J2). Dobra jest też seria XL WD.
Rafał