- - - Skaner dla amatora i nie tylko - co wybrac ? - - -

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_interia.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 11:04:16 MET

Witam!

Jestem wlasnie na etapie zakupu skanera, przy czym bardzo zalezy mi na
tym aby dokonac tego zakupu jeszcze w tym tygodniu ...

Dotychczasowym moim wyborem byl Agfa SnapScam e25 - niestety wlasnie sie
dowiedzialem w Agfa wogole wycofala sie z produkcji skanerow... biorac
pod uwage przyszlosc supportu - zdazylem sie zniechecic do tego
produktu, o ile wogole jeszcze bym go znalazl...

W zwiazku z tym mam pytanie, co moglibyscie mi zaproponowac - biorac pod
uwage nastepujace wymagania :

- USB, Win2000
- cena maksimum 450zl
- rozdzielczosc 600x600 dpi, glebia koloru nieistotna
- dobre skanowanie powierzchni nie do konca plaskich np. plytka z
elementami SMD (nie smiejcie sie [;-)] - z tego co zdazylem zauwazyc to
odpadaja skanery z glowica skanujaca CCD
- w miare szybki, zebym nie umarl czekajac (mam do zeskanowania w
najblizszym czasie okolo 300 zdjec)

Mam nadzieje ze mi pomozecie w wyborze - sam jestem w kropce a
artykulami z Chipow czy innych badziewi wole nie czytac zeby sobie w
glowie nie nasmiecic...

Bardzo bym prosil o opinie poparte wiekszym doswiadczeniem niz typu "moj
skaner chodzi super - dlatego mozesz go kupic".

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

--
Maciej Machacz | mailto:xenes_at_ds13.agh.edu.pl | ICQ:54914949 | GG:17979
GCM d- s-:- a-- C+++ UL++++$ P++ L+++ E---- W++ N+++ !o K? w