Re: Epox 8KHA+ vs Soltek 75DRV2

Autor: news.astercity.net (krzysiob_at_astercity.net)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 10:08:27 MET

Jakieś 2 miesiące temu składałem kumplowi kompa na Epoxie 8KHA+, Duron 1000
Mhz i z czystym sumieniem mogę ci go polecić, jest to naprawdę dobra płyta
(stworzyli ją ludzie z ASUS'a którzy od niego odeszli). Nie miałem
najmniejszych problemów z instalacją jakichkolwiek programów, driverów no i
przedewszystkim Windowsów 2000 Professional PL. Żadnych zwisów ani podobnych
tym rzeczy, nic co by miało negatywny wpływ na prawidłowe działanie kompa
nie zauwarzyłem.

Konfg. kompa: Epox 8KHA+ ; Duron 1000 Mhz ; Seagate Barracuda 4 40GB ; GF 2
MX 400 64 MB PixelView ; CDRW LG 16/10/40 ; 128 DDR

Pozdrawiam

Stoję przed dylematem którą wybrać. Do epoxa pojawił się jakiś "magiczny"
bios dający większe możliwości overlockingu. Soltek jest 100 zł tańszy.
Epox w testach wyszedł lepiej niż jedna z płyt abita. No ale zdecydowanie
bardziej opiarł bym się na zdaniach użytkowników. Na początek będzie
współpracować z duronem 700, a następnie z athlonem XP.