Re: Klopoty z monitorem Samsung 757 DFX :(

Autor: admin66 (admin66_at_2com.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 09:54:51 MET

"Qba" <qba_at_qba.w.pl> wrote in message

> Szczesliwy udalem sie do domu, podlaczam - a tam taka mora (juz od
800x600),
> ze mi galy wyszly :(;

Mialem to samo z 700IFT...

> Poza tym kiedy monitor jest wlaczony i podlaczony do kompa (do karty vga)
> (ale komp jest wylaczony), to monitor piszczy (w rytm mrugania led'a);
> Mora na bank jest nie do usuniecia i, i tak ide go znowu wymienic,
> ale czy to, ze piszczy (gdy gasze kompa) jest czyms normalnym ?
> (dla tego modelu)

700IFT tez tak mi piszczal ale przez caly czas ze zaglyszam komputer, a
dzwiek byl tak nieznosny ze bolala glowa...
Moze trafilismy akurat na takie feralne...ale mialem 3 samsungi i 1 byl OK
reszta do wymiany...kupilem LG915FT+ i
jestem naprawde zadowolony, ale pewnie jak powiedza inni mialem szczescie bo
LG to kicha....

--
Pozdrowienia
Admin66