Nagrywarka LG i firmware - Ostrzeżenie

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 09:39:34 MET

Pół roku temu zakupiłem nagrywarkę LG CED-8080. Zaktualizowałem w niej
firmware do wersji 1.08 (dostępny ze strony www.cdrinfo.pl). Po
aktualizacji firmwaru nagrywarka działała bardzo dobrze (przez ok. 5
miesięcy). Ostatnio padła więc oddałem ją do serwisu i tu nastąpiło
moje zaskoczenie. Nagrywarka została odesłana z serwisu z adnotacją,
że w skutek ingerencji w wewnętrzną strukturę sprzętu (wg serwisu jest
to flashowanie) pamięć flash została uszkodzona skutkiem czego
uszkodzeniu uległa cała płyta główna (bzdura całkowita - moja uwaga) i
naprawa ta nie podlega naprawie gwarancyjnej. Dodatkowo otrzymałem
także anulowaną gwarancję na tą nagrywarkę. Serwis zaznczaył że
najwyższa aktualizacja firmwaru do tej nagrywarki to wersja 1.06.

Ostrzegam więc wszystkich którzy aktualizowali firmware w tych
nagrywarkach aby zanim odeślą ją do serwisu przywrócili wersję co
najwyżej 1.06 aby uniknąć podobnego rozczarowania.