Re: pytanko o kamery internetowe

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 09:14:38 MET

In article <a22a0g$72h$1_at_news.tpi.pl> "Monika" <mz0_at_interia.pl> writes:
>From: "Monika" <mz0_at_interia.pl>
>Subject: pytanko o kamery internetowe
>Date: Tue, 15 Jan 2002 23:20:19 +0100

>Wiem, że cos takiego ma szwedzka firma Axis (dystrybutor w Polsce:
>SoftexData)

Mam taka kamere AXIS ale na super jakosc nie licz. Inne rozwiazanie polega
na tym, ze normalna kamere przemyslowa (lub kilka) podlaczamy do pudelka
i z tego pudelka wychodzi Ethernet. Jest to rozwiazanie bardziej elastyczne
bo mozna dobrac odpowiednia kamere do potrzeb. Kiedys dostalem taka
informacje z USA ale nie mam adresu pod reka ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com