Re: ECS K7S5A jak wymusic zmiane mnoznika?da sie na plycie?moze na procesorze?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 08:59:28 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

> O ile mi wiadomo -- nie. Standardowo nie pozwala zmieniać nic, z
> użyciem specjalnego programiku umożliwia zmianę FSB (odpada konieczność
> ładowania wersji "overclockerskiej" BIOSu), ale mnożnika i napięcia nie
> da się zmienić (poza zmianą układu mostków na procesorze).

> Nie "wolno", ale nie aż tak szybciej od KT133A jak to robi przy 133 MHz
> FSB po prostu :)
>
> Mam Durona 1 GHz na takiej płycie, szyna ustawiona na 100/100 i całość
> działa idealnie i szybko.
_________________________________________________________________-

Z tego co wiem Durony da sie zmusic do pracy na szynie 133 Mhz ale ten nowy
Duron ma nowe jadro i 5 mostkow L1 zamist 4 jak to bylo poprzednio... i z
tego co widzialem to ma on wydajnosc porownywalna z Athlonami TB a jest do
tego owiele tanszy wiec...kusi....:)
Zalezy mi aby go puscic na wiekszej magistrali niestety z tego co czytalem
komus sie to nie udalo, procek nie wstawal.. wiec chyba trzeba cos
pokabinowac z ustawieniami mostkow L1 bo przeciez tylko przez magistrale ta
plyta glowna umozliwia owerclocking. Moze ktos juz rozgryzl tego nowego
DURON'a ewentualnie udalo mu sie go puscic na wiekszej magistrali i moze sie
podzieli spostrzezeniami.
Pozdrawiam