AT25/AT3D

Autor: Damian Czyczyro (daymond_at_alloo.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 08:27:13 MET

Posiadam Karte graficzna AT25(AT3D)+Voodoo Rush 6MB z TV-OUT lub pod inna
nazwa "Hercules Stingray 128/3D" zainstalowalem sterowniki wszystko niby OK
wyciaga duze rozdzielczosci ale na filmach DIVx przestaje normalnie
funkcjonowac powstaja dwa nakladajace sie na siebie ekrany. Probowalem
zainstalowac SciTech Display Doctor ktory ma w zasobach taka karte i
niewiele dalo poza zwezeniem ekranu. Dalej Sterowniki od samego Voodoo Rush
ze strony producenta tez nie wiele daly ten sam efekt dwoch ekranow. Jesli
spotkal sie ktos z takim problemem ipotrafi go rozwiazac lub ma jakis soft
do takiej karty graficznej - nie wiem ale sterownik mam poprawny tu musi byc
cos nie tak z DirectX albo z czyms innym zwiazanym z ekranem. Lub jesli ktos
ma poprawne steroniki bardzo prosze o pomoc i informacje - zalezy mi na tym
zeby TV-Out dzialal przedewszystkim.

Moze ktos probowal na Xp instalowac jak tak to prosze o jakies info na temat
driverow

Z gory dziekuje
Damian