Re: RADEON 8500 czy GF3 Ti 200 ?

Autor: Goomich (goomich_at_interia.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 01:24:50 MET

"Home Alone" <pw71_at_go2.pl> naskrobał(a) w

> Chciałbym poznać Wasze praktyczne opinie.

Radek ma niby więcej efektów (np. Truform), ale nie na razie nie są one
jeszcze wykorzystywane w grach. Wyjście TV sprawia kłopoty, - po podłączeniu
do niego kabelka, defaultowo uruchamia się wyjście monitorowe na 50 Hz, a
nie wszystkie monitory są w stanie to obsłużyć. U mnie objawiało się to tym,
że w komputerze włączały sie jedynie wiatraki. Rozwiązaniem jest albo
podpinanie kabla już po uruchomieniu, albo zainstalowanie BIOSa do w wersji
NTSC.
Z grami jest świetnie. Pogrywam sobie teraz (też na XP 1600) w AVP2 w
1600x1200x32 z wszystkimi bajerami na full tylko dlatego, że mój monitor
jest już za mały na wyższe rozdzielczości i nie widać zbyt dobrze "literków"
;).
To chyba tyle na razie.

--
Pozdrawiam