HDD a BIOS?

Autor: O'grabek (punktag_at_nasze.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 00:14:26 MET

Witam!
Wlasnie utknalem w takiej zaspie: komp na i440LX, PII266, 198 MB RAM, HDD
4,3 GB, Win95 i wszystko dziala bez zarzutu. Wymienilem HDD na 10,2 GB
(sformatowany, 2 partycje- Primary 3,2 GB i reszta na EXT), BIOS go widzi,
WIn95 jako Slave'a też, pod Dosem z A: moge na niego kopiowac, pracowac ale
po podpieciu go na Primary IDE i probie instalacji na nim systemu wywala mi
"Press Any Key And Reboot" i tak ciagle... Bios za stary? LX nie daje rady?
Zreszta to samo mam przy probie bootowania z CD. Czy godzina zbyt pozna a
rozwiazanie proste tylko musze sie wyspac?
Pomozcie prosze!

O'grabek