Asus P2B pytanie + prosba

Autor: Gul Fiber (patchus_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 23:17:41 MET

witam
najpierw pytanie:
- czy jesli potraktuje w.w. plyte nowym biosem to zobaczy dysk 40 GB ?

teraz prosba:
- jesli zobaczy (HDD 40 GB), to przeczytalem w manualu do awflasha:
"Turn off your computer and open the system cabinet to Enable "Boot Block
   Programming" jumper as shown in section III of the User's Manual."
niestety manual sie zawieruszyl i nie wiem ktora to zworka - czy ma byc
zwarta itd
jesli ktos ma to plis niech napisze ktora to i jak ja zlokalizowac

dzieki z gory
pozdrawiam
Tom