Athlon 1.4

Autor: ssj5 (starszy_ssj5_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 21:35:23 MET

Mam w/w procesor na plycie shuttle ak31 v3.1. Od pewnego czasu zauwazylem ze
po dluzszej pracy komputer zaczyna okropnie wolno pracowac. Przy wykonywaniu
jakichkolwiek ruchow myszka kursor skacze. W biosie mialem ustawione
obnizanie temperatury jesli przekroczy 50C, a shutdown 60C. Temperatura
mojego procesora waha sie 50-55C. Czy wolna praca komputera moze byc
spowodowana wysoką temperaturą procesora? Jak wylaczylem te opcje w biosie
komputer chodzi normalnie. Jaka jest max temperatura Athlona 1.4? Caly
komputer ze standardowym coolerem jest ustawiony w polce w biurku. Biurko
stoi blisko kaloryfera - nie mam mozliwosci innego ustawieniamebli w pokoju.
Obudowa jest z kazdej strony (oprocz frontu) otoczona deskami z biurka. Czy
muszę zamontowac jakies dodatkowe wentylatory do obudowy? Jesli tak to co
radzicie. Jak dotykam obudowy to jest gorąca. czy wylaczenie w/w opcji w
biosie niesie za soba jakies kosekwencje - moge uszkodzic procek? Dzieki z
gory za rady

ssj