nagrywarka LG a windowsXP

Autor: grzechu (gm26_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 20:41:41 MET

szanowni grupowicze

prosze o pomoc w rozwiazaniu (jesli takowe istnieje) problemu

po nagraniu plyty, nero (badz inny program clonecd) wysuwa tacke, nastepnie
wkladajac te plyte (swiezo nagrana) do nagrywarki nie jest juz widoczna, gdy
komputer zresetuje juz jest dobrze, jest widoczna, ale to bardzo uciazliwe
(uszkodzony cd-rom) Co moze powodowac problem, zle podpiecie nagrywrki,
chipset plyty (VIA 694) nie wiem, zla konfiguracja systemu ...... etc etc

prosze o pomoc

moze istnieje jakas poprawka, bo wiem ze nie jest to problem odosobniony