Re: Karta TV i problem z uruchmieniem kompa

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 20:18:47 MET

ja jakos nie mam do tych sterow z iulab.com szczescia :> po zalozeniu ich
pod w2k 'z automatu' karta jest wykrywana jako kworld no i niby chodzi, ale
jesli probuje recznie ustawic na play tv pro (a przeciez taka mam) to konczy
sie bluescreenem (costam costam bt848.sys) przy instalacji sterownika a to
juz grubo nie w porzadku ;)) z tymi z sourceforge nie ma takich problemow,
przechwytywalem amcapem w YUY2 z rozdzielczosciami 720x576 bez zgubionych
klatek, niestety ciagle szukam programu do przechwytywania w trybie
directshow z mozliwoscia wyboru kodeka (iuvcr i flyDS nie za bardzo sie
sprawdzaja) w zwiazku z czym 40 minut zgranego materialu zajmuje
kilkadziesiat gigabajtow ;) musialem zrobic sobie software'owy raid pod w2k
(2 seagate'y U5 na kontrolerze promise).

pozdr.
pawel