Re: Karta TV i problem z uruchmieniem kompa

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 19:42:26 MET

Użytkownik "Szyrek" <szyrek_at_o2.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam po raz pierwszy od dłuższego czasu na tej grupie
>

> i od razu mówię co mnie boli:
>
> moj komp to duron 900, płyta soltek sl-75kav i grafika Kyro II.
>
> problem pojawia się kiedy próbuję podłączyć kartę telewizyjną Aver media
tv
> capture 98.
> system przy uruchamianiu po prostu wiesza się. myślałem że to może coś z
> moją płytą, jednak nie, u kumpla na takiej samej płycie karta tez nie
> chodzi.

moge tylko powiedziec, ze mialem na solteku 75kav juz 3 karty tv - pinnacle
pctv pro, avermedia (nie pamietam dokladnie modelu ale taka z dolozonym
stereo A2 na plytce) i teraz prolink play tv pro - wszystkie chodzily.
Problem na 99% dotyczy sterownikow karty, sprobowal bym wywalic je recznie z
systemu (bt848.inf, bt848.sys) i zainstalowac na probe np. stery z
http://btwincap.sourceforge.net/index.html

pozdr.
pawel